One Direction

sobota, 24 sierpnia 2013

ŻYCIOWE :)

Witajcie to miał byc blog z imaginami, i nadal jest i będzie ale co jakiś czas będę dodawać właśnie taki post jak teraz <3A więc wiele osób pytało mnie za co tak na prawdę kocham One Direction i wiele osób hejtowało ze kocham ich tylko za ładne buzie otóż nie.One Direction kocham za to kim po prostu są, piątka zwyczajnych chłopaków która odniosła sukces dzięki temu ze dążyli do spełnienia marzeń. Kocham ich za to że są sobą, nie udają kogoś innego, za to że dzięki nim nie zwracam uwagi na negatywne komentarze w moją stronę bo po prostu nie warto. Kocham ich za to że w końcu uwierzyłam w prawdziwą miłość. Kiedyś starałam się zmienić żeby mnie lubili ale właśnie dzięki Niallowi, Harremu, Zaynowi, Louisowi i Liamowi stwierdziłam że najlepiej być sobą nie udawać kogoś kim się nie jest.Kocham ich za ich wspaniałą muzykę, która sprawia że wszystkie moje klebiace się gdzieś daleko w mojej głowie uczucia wychodzą aby ujzec światło dzienne. to piękne że ich muzyka mozę nas wiele nauczyć i wyzwolić u nas wiele emocji. Za ich wygłupy za to ze tworzyli i tworzę tak cudne filmiki przy których chce mi się płakać : Video Diary ( tęsknie) i śmiać: Spin The Harry.
  • Nialla kocham za jego błąd włoski, niebieskie oczy, niesamowity apetyt , anielski głos, brak grawitacji na koncertach... z to ze jest takim świetnym chłopakiem którego wręcz ubóstwiam. Jest w nim coś wspaniałego, moim zdaniem  słodkie w nim jest to, że przed każdym koncertem patrzy w tłum dziewczyn i mówi : "Gdzieś tam w tłumie jest moja przyszła żona".

  • Zayna kocham za jego seksowne, ciało nieziemski uśmiech, głębokie czekoladowe oczy. Kocham go za jego napady głupawki wywołane dużą ilością napojów energetyzujących, za jego słodki akcent . Lecz oczywiście najwazniejsze jest to, Że jest taki kochany i miły dla fanów, że kocha ich prawie tak mocno jak swoja cudowna narzeczoną Perrie Edwards. Za to że ma ogromny szacunek do swojej rodziny.. kocham go za to kim jest za to że jest takim kochanym bad boyem.

  • Harrego kocham od początku najmocniej, "zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia" można pwiedziec. Kocham go za nieziemskie zielone oczy, dołeczki w policzkach i burzę brązowych loków na głowie. Kocham w nim to że nie wstydzi się pokazywać uczuć, że nie boi się uronić łez co jest znakomite.


  • Louisa kocham za to, że jest zabawny, że gdy się smucę potrafi poprawić mi humor, za to że Bardzo kocha swoja śliczną dziewczynę Eleanor, jak równiesz nas Directioners. Jego miłość do marchewek i gołębi jest przeurocza, kocham go za to kim jest <3

  • Liam... och o liamie mogłabym pisać i pisać bo ma on wiele pozytywnych cech. Przede wszystkim, że jest moim super bohaterem pokazał, że nie warto  przejmować się hejterami tylko trzeba dążyć do spełnienia marzeń. On tak właśnie zrobił i teraz jest członkiem najpopularniejszego boysbandu na świecie. Kocham go za to że jest bardzo uczuciowy. Za to że kocha swoją dziewczynę Sophie ( o której wy powiem się jutro ) ... Jest moim supermanem <3
~~ przepraszam za wszystkie błędy

1 komentarz:

  1. OMG.!! Jak to ślicznie napisałaś :** <33 Kocham Cię.!! <33 Nie wiem dlaczego ale się popłakałam :/ :P Czekam na kolejną część imagina <33

    OdpowiedzUsuń