One Direction

środa, 21 sierpnia 2013

Płacz

Hej wiem że późno to dodałam ale dopiero teraz uświadomiłam SB że Zayn i Perrie się zaręczyli. Ciesze się bardzo ale z innej strony to dość dziwne uczucie, nie mogę ogarnąć łez... sama nie wiem czego czy szczęścia czy żalu. Patrze właśnie na zdjęcia Zayna i myśle sobie on tak szybko dorasta.  18.08.2013 oświadczył się dziewczynie swojego zycia . to piękne. jest mi jedynie żal ze tak mało o tym wiemy, my Directioners które byłyśmy z nimi  od początku... wspierałyśmy ich... dawałyśmy z siebie wszystko aby byli szczęśliwi. Poświęcałyśmy się tak dla kogoś kto nawet Nie wie o naszym istnieniu ale... ja jak i pewnie wy siostry zamierzam to robić dalej bo najzwyczajniej w świecie ich kocham. Wierze e to że kiedyś dowiedzą się o moim istnieniu że powiedzą kocham cie za to że zawsze byłaś jesteś i będziesz z nami.. tak sobie teraz o tym wszystkim myślę i znalazłam to.
„Droga, piękna dziewczyno!

Więc pewnie już słyszałaś, że się żenię. Dziękuję za Twoje poparcie. Ale muszę coś powiedzieć. Nigdy nie chciałem, abyś myślała, że Cię nie kocham. Proszę Cię. Nie płacz. Hej, głowa do góry! Czemu jesteś smutna? Nie zostawiam cię przecież. Nigdy nie mógłbym. Zajęłaś za dużo w moim sercu. Dlaczego mnie kochasz? Wydaje mi się to głupie, ale cieszę się że mnie kochasz. Tak, znalazłem tą dziewczynę, tą jedyną. Jest cudowna, ale ona nie jest Tobą. Nigdy nie myśl, że zapomnę o Tobie. Znaczysz dla mnie więcej niż jestem w stanie wytłumaczyć. Nie płacz. Proszę. Patrzyłaś jak dorastam i kocham Cię za to, że mnie podtrzymywałaś. Haha, pamiętasz ten czas kiedy … oczywiście, że pamiętasz. Byłaś dokładnie obok mnie. KOCHAM CIĘ. Nie chcę żebyś się teraz denerwowała, przenigdy. Czy wyrażam się jasno? Jesteś piękna. Nie czuj się jakbyś mnie straciła. Nigdzie nie odchodzę. Kocham Cię, aniołku. Tak, żenię się, ale pewnego dnia ty też będziesz. Swoje serce oddasz dla niego. Czuję się z tym dobrze. Łączy nas specjalna miłość, inna. Nigdy nie będzie złamana. Więc następnym razem, kiedy będzie Ci się chciało płakać, po prostu zapamiętaj, nie straciłaś mnie. I nigdy nie stracisz.

                                                                                                                        Zayn x”
 

To jest tak piękne... wiem że to może i nie słowa Zayna ale my Directioners powinnyśmy uwierzyć ze to właśnie jego słowa.. że mówi tak mądrze do nas do osób które kochają go całym życiem nie ważne co się stanie. A więc teraz uświadomcie sobie jak bardzo ich kochacie pomimo tego że jeden z nich może właśnie twój ulubieniec akurat teraz planuje swój ślub... zamawia wszystko bo chce być z jedną dziewczyną którą kocha.. chce z nią założyć rodzinę ale zawsze będzie miał nas w swoim wielkim sercu! jest tam miejsce dla nas wszystkich.. dla wszystkich tych które naprawdę go kochają.



" I to uczucie kiedy uświadamiasz sobie że ktoś kto nawet nie wie o twoim istnieniu znaczy dla ciebie więcej niż ty dla siebie samej "


Kocham was siostry i pomimo tego co się teraz stanie pokażmy że na zawsze zostaniemy jedną wielką rodziną <3 xxx

3 komentarze:

  1. JEzuuuu popłakałam się ;'(

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże to takie piękne ... I wgl. a tym bardziej że ty to tak napisałaś chce mi się płakać i śmiać <3

    OdpowiedzUsuń